6 Şubat 2009 Cuma

dökülesi içlerin anlamsız döngüleri -1-

Adam:derinlik sarhoş eder. buralarda kal..
kadın: olur mu bir şey … nerelerde?
adam:ayılmak zaman alır.
kadın: ayıltan bulunur
adam: onun da bayıtılmasını göze alırsan problem yok..
kadın: biri ayık olsun ama
adam:kura çekelim..
kadın: çek
adam:bir sayı tut..kadın: evet
adam: o zaman ayık olmaya aday bi başkasını bulucaz..
kadın:Bulunur mu?
kadın: sonuç!
kadın:saçmalıyorum
adam:hancı sarhoş yolcu sarhoş..
kadın:haksızlık etme kendine…
kadın:sıkılıyorum
adam: sıkılmaya sebep?
kadın:çok şey bazen… bazen de sebebsiz
Adam: az dan başla..çoğaltırız..
Kadın: az mı?
Adam:az çok bir yerden başlamak lazım..
Kadın: yorgunum galiba biraz.
Adam: hiçbir şeyden konuşmayıp Her şeyden konuşmak lazımhayal etmekten ziyade.. doğru kelimeleri seçebiliyorsun biliyorsun.. bunu denedik daha önce..
kadın: öylemi dersin?
kadın: küstüm sanırım kendime!
adam:istesen de beceremezsin… sana öyle geliyordur.. öle gelmese aşk olmaz zaten..
kadın: aşk mı?
adam: aşk..
adam:üç nokta koy sonuna…
kadın :a.ş.k.;"alışılagelmiş şaşkınlıklar kümesi”
adam:her yol Roma’ya çıkar.. adını sen koy..noktalama meselesi..
kadın: unutuyorum o zaman Roma’yı
adam: O seni unutur mu?
Kadın :unutmalı! beni unut Roma ! duyuyor musun unut!
20,10,08

Hiç yorum yok: